O LPG W SAMOCHODACH WIEMY WSZYSTKO

ZASADA DZIAŁANIA

Gaz płynny znajdujący się w zbiorniku doprowadzany jest do reduktora. Reduktor gazowy posiada budowę modułową. Jego zadaniem jest zredukowanie ciśnienia i zamiana mieszanki propanu i butanu na fazę lotną. Z reduktora gaz podawany jest pod stałym ciśnieniem do listwy wtryskowej (jak w układach Common  Rail). Dawkę gazu ustala jednostka sterująca wyliczając czasy otwarcia wtryskiwaczy na podstawie sygnałów z wtrysku benzyny.
Ciekawą rzeczą jest zmiana zasilania po wyczerpaniu się gazu w zbiorniku, auto przechodzi bardzo szybko (automatycznie) na benzynę, sygnalizując dźwiękiem i miganiem diod  brak gazu. Wyobraźmy sobie, kiedy przy konwencjonalnej instalacji wyprzedzamy kilka ciężarówek, a tu nagle brak gazu i nerwowe szukanie przełącznika, bo auto nagle zwalnia. Tu zmiana zasilania jest bardzo szybka.

- pełna współpraca z OBD (On Board Diagnostic),
- niewyczuwalna w jeździe różnica mocy silnika,
- emisja szkodliwych czynników jest ograniczona do minimum,
- minimalna ingerencja w oryginalne układy samochodu.

  LOVATO
2011-01-23

120 000 km na instalacji LPG i masz na nowe auto

 

wiecej...
  Instalacja Direct TSI
2011-01-23
 Instalacja Direct OMEGAS jest innowacyjnym rozwiązaniem, wykorzystywanym  silników z  bezpośrednim wtryskiem paliwa FSI,TFSI ,TSI
wiecej...
 


Kalkulator LPG

 
Osowa
ul. Kielnieńska 183
Serwis tel. 058 351 26 22
Sklep tel. 058 552 55 44
Kom. 0 607 555 333

Moszczanka
ul. Moszczanka K. R.
Tel. 081 865 47 14
Kom. 0 602 634 497